Lady Gaga Monster parfym




Jag tycker Lady Gaga är svin cool!! Hon är med i pride, hon bara skriker inspertion och jag ska skaffa mig en riktig bildbomb med henne innom kort. Allt hon har på sig är detaljrikt och riktigt jävla konstigt :D I luv it! (musikvideon till "telephone" ! fantastisk likaså "bad romance", "show me your teeth" och mycket mer!). Sen finns det saker jag diggar mindre... som köttklänningen och det finns säkert mer men jag vet typ bra det.

Och nu så ska hon ska hon släppa en parfym! och vill ni veta vad den ska lukta? (ni kanske redan har hört detta) Hon har skrivit på ett kontrakt med parfymtillvärkaren Coty och hon har bestämt sig för att den ska lukta lukta blod, svett och sperma xD HA haha! Den ska jag inte köpa ! XD
Atagligen kommer de flästa av hennes fans dock antagligen göra det och Namnet på Parfymen ska också vara "Monster" som hon kallar sin fans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback