Dear Chailatte from EspressoHouse... say you love me back

men Kollega (vad vuxen jag känner migxd) har feber idag så hon är inte här! Hon trodde hon sulle komma senare men hon meddelade nu att hon nog inte orkar det. Min handledare är typ inte heller här så jag sitter helt änklet här själv och muppar. Kollar på Ask IJ live (som inte är live utan jag är bara lite efter) som är rätt kul. Jag gillar IJustin, hon är cool. väldigt cool.
Förutom att muppat här åkte jag in till stan och muppade. Detta gjorde jag tillmästadels för att jag vill ha en chai. Och detta var min dag... hittils. Ikväll så ska jag och Maja filma en danskurs. hoppas hon blir bättre tills dess. Efter det sa jag åka till min egen dans.
well, well. Hoppas ni har haft det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback