bra lördag!!

Uch!n riktigt trött idag! Jag, Leo och Emelie somnade runt 4 tiden igår -.-
Men min Lördag har varit så bra! Träffade Emelie och Leo på Bengans där vi köpte presentkort till Adde sedan åkte vi hem till Emelie och gjorde iordning oss.. Sedan anlände vi till Adde och det var riktigt kul att vara där! :) runt halvnio eller något sånt började vi gå mot spårvagnen. Det var en kille som råkade slå mig i huvudet och sedan sa han (eller hans kompis) "haha, trodde det var en hund" Jag tänkte wtf!! sen kom typ polisen för att några killar hade spottat och skrikit åk chaufören för att hon hade gått bak i vagnen och sagt att dem skulle sluta dra i nödöppnaren så vi typ satt på vagnen ett år innan den körde.. Väl hemma hos emelie igen så tittade vi på film :) America pie! 1,2 och 3 :) dem är lika roliga varje gång.

Idag åkte jag hem till Tanja och var där ett tag vi hade det jätte mysigt :) Nu är jag hemma har blivit masserad av mormor.. oh shit nu börjar solsidan!! måste dra.. hörs i morron!!

puss och kram!
Emelie » 2011-03-13 | 21:47:31
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com/

De var verkligen en bra dag/kväll/natt! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback