jaaa.

PERSONLIGHET
är du blyg? - ... ibland... till en burjan
är du smart? - ... Det kan man kanske säga
är du långsam? -  Aa.
är du stressad? - jag är en aning för långsam
är du tålmodig? - ganska
är du djup? - det tror jag att jag vågar kalla mig.
är du öppen? - Aa
är du ärlig? - Ja
är du positiv? - Oftast faktiskt
är du rolig? - Folk skrattar mystiskt när jag öppnar munnen så jag tror det.
är du ansvarsfull? - näe.. det vet jag inte om jag vågar säga

VÄNSKAP
har du svikit en kompis- Aa..
har du förlorat en bästa vän? - Aa
har du sagt att du älskar en kompis? - det vet jag inte.. jag tror det
har du sovit med en killkompis? -  Ja
har du sovit med en tjejkompis? - Ja
har du pussat en av samma kön? - Ja
har du slagit en kompis? -  Ja
har du en kompis som vet allt? - Jej :O det skulle vara rätt coolt :D
har du berättat hemligheter? - :(

KÄRLEK
har du blivit sårad? - lite
har du krossat någons hjärta? - Inte medvetet.
har du gett någon ditt hjärta? - eh? nej.
har du "playat"? - Nä
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - jag vet inte
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - Nej
har du varit otrogen? - nej
är du rädd för kärleken ? - Kanske mer blind.
rädd för att ta nya steg ? - Aa ganska

FAVORITER
favorit låt just nu: Asså jag säger bara :D : chill lounge del mar spellista
favorit pryl: Min lilla mini dator ^^
favorit film: olika filmar är bra på olika sätt... riktigt svårt val... Lilja 4 ever har ju satt sina spår fast vän jag inte har pallat se klart den än.
favorit bok: oj! Jag är en sådan som alltid ändrar sig men... för till fället så har faktiskt "genom dina ögon" satt sina spår... den är så mysig^^ lyckligt slut och hela rubbet liksom... men "skadad" är också en bra bok.
favorit lärare i skolan: JAg vet inte :O Matias & Erika är de lärar som vi har jag tycker bäst om tror jag.
favorit plats: det finns många olika platser. en av dem är på övervåningen i farmors och peters hus:)
favorit frukt: Granatäpple ^_^ tror jag....

ÖVRIGT
har du sytt? - Ja
har du opererat dig? - det är jäkligt tur att jag inte har
har du cyklat omkull? - Haha.. ja -.-
har du sjungit i duschen? - såklart!!
har du hoppat bungyjump? - Nej, men någon gång i mitt liv skulle jag vilja.
har du fobi för något? - Jag tror inte det -.-
har du sett någon dö? - nej
har du varit på begravning? - Nej
har du sagt att du hatar någon? - JA

LIVET
svart eller vitt: svart
rött eller blått:
Rött
skriva eller tala: Skriva
vatten eller cola:
vatten
mobil eller mp3:
mobil
snygg eller charmig:
charmig
lösgodis eller choklad:
choklad
frukt eller grönsak:
frukt
film eller serie:
film
festa eller softa:
softa 
sommar eller vinter:
båda
fredag eller lördag:
fredag.
ljus eller lampa:
LLjus.. Men jag har alltid nerdraget i mitt rum.. och lampa tänd -.-
övervikt eller undernärd:
övervikt.
kärlek eller vänskap: svårt... hälst båda men om mkan måste välja skulle det bli äkta vänskap.

bio eller hemmakväll: hmm...


tagen från Emelie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback