I'm just fine ;)

Jag har inga finnar, mitt hår är fint och flygit, jag luktar gott, vädret är perfekt, jag lyssnar på bra och glad musik, jag ska äta lunch på något fik, underbara Emelie ska komma och chilla med mig, såret under foten läker bra, jag har köpt min och underbara Leos fina way out west biljetter på min favvo affär bengans, han som stod i kassan var snygg, jag såg inte ut som ett vrak, jag vaknade 11.15 på helt rätt sida, jag ska åka till pappa på lördag, min lillebror ska döpas på söndag, när jag kommer hem kommer min fina underbara Elsa vara här.
Det är allt bra för jag kommer på med den här dagen förtillfället men det kommer säkert mer :)
ända strssfaktorn: måste hitta brevet o att mitt legg har kommit.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback