Eko, eko, eko...



uch, jag måste verkligen göra någonting hela tiden -.- jag kommer på mig själv med att ha ap tråkigt. Ska försöka läsa ut min nuvarande bok och sedan ska jag faktiskt börja läsa Agalias döttrar som värkar var en rätt rolig bok ;)

Jag tänker alltid att jag afktiskt in vill ha så många läsare på min blogg och att mina vänner liksom räcker. jag skulle inte orka uppdater så ofta, jag är inte helelr någon mästare på att skriva långa intressanta texter. Jag tar inte storslagna bilder särskilt ofta.
Men ärligt talat så skulle det vara rätt skönt att kunna fråga om ett bok/filmtips utan att det kändes som att prata med sig själv... det är ett jävla eko här på min blogg XD Men jag kllagar inte :)
Emelie » 2011-07-21 | 00:56:14
URL: http://emeliiieboren.devote.se

hehe, men ibland vet man inte vad man ska svara, du har ju sätt i princip allt jag gillar, antligen för du vill, för att du råkat se den eller för att jag tvingat dig eller för att du helt enkelt är för snäll och inte säger nej, så man vet inte vad man ska tipsa om.

när det gäller filmer/serier.

men boktips, då måste du bara ringa mig!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback