Detta måste fyllas i



Goddag all fina människor!
Vaknade kvart i 11 idag men ärligt talat så gör det inget ;) känns inte som att jag har kastat bort dagen riktigt än.
Ska träffa Leontine  på gärntorget snart sen får vi se vad vi ska hitta på.. Tittade på I'm a Legend igår :'( den är deprimerande även om den är hollywood rakt igenom, pluss att jag läser 'genom dina ögon' som också är rätt nedstämd. Det kändes jätte jobbigt att åka ifrån karlskrona och pappa, vide och co :( saknar dem jätte mycket redan. Men jag får träffa dem snart igen :) och i sommar kommer jag kunna stanna mycket längre än några dagar ju. Funderar på att åka dit några dagar i påsk innan jag beger mig av till Gottland där Fina Elsa♥ (om jag får lov att ta över en del av hennes rum den här påsken med vill säga ;)

Hoppas ni ska ha en lika underbar dag som jag!! pussar och kramar// Lilit
Elsa | Foto | Musik | Vardag » 2011-02-18 | 21:40:15
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

Klart du ska komma och våldgästa mitt rum!



Kommer förresten på fredag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback