get some



jag hare ett sådant budget problem just nu :O Ska köpa en jacka på bikbok tror jag Och sean äre skor också och paladium skulle vara fett att ha asså! eller dr martins men dettta kostar ju. Mamma Kommer att betala hälfet av skorna iaf så... jaa. Sedan äre en massa annan skit som sminborttagning, ansiktstvätt, Shampo, balsam, duschcream Och det håller inte! men Mamma säger att hon ska betala lite för mig. Så det kaske funkar.

Nu ska jag iaf till Melva och umgås lite grann :)
Emelie » 2011-08-28 | 00:25:49
URL: http://emeliiieboren.devote.se

använd inte schampoo.

det gör inte jag.

håret blir renare, finare, mindre tovigt och inte lika lätt(fort) smutsigt/fett.

Jätte bra!

Balsamera jätte noga(massera in över drivet länge), vänta helst 5-10 minuter och skölj sedan jätte länge o noga.

billigare o bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback