Barnvakt

Är Barnvaktför Joel och arvid (2 och 4 år) Novas kusiner :) De sover och deras föräldrar skulle på födelsedags fest :D så jag sove så kommer la de hem någon gång inatt :P Men ärligt talat har jag faktiskt sett fram imot det :) Mitt första jobb ! jag tjänar runt 300 spänn så jag är nöjd :) JAg hade nämligen tänkt satsa på barnvakts karriären en litet tag framöver. Och faktiskt så har de flesta av mammas och Jonas små barn och jag är typ den ända 14 åringen i krättsen och det är ju vad de flesta småbarns familjer behöver :D (Y' Sen så tyckar jag fakiskt om att passa barn tro det eller ej, men jag är ju van nu när jag har 3 syskon från 3 år och neråt ;P

Ha det bra//

Barnvakten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback