spanska

sitter på lektion med de kära macarna! ^^ ska göra en textbeskrivning snart! tänkte bara blogga lite först. Ska repa idag men först ska jag träffa Leo på frölundatorg.
Asså jag ser helt misshadlad ut i ansiktet! men det är jag inte.. deet är typ finnar som ser ut som blåmärken om inte Emelie misshandlade mig oi söndags när jag sov hos henne, hahah. Det var jätte mysigt hos Emelie (förutom misshandeln), bakade en massor, gjorde fruktsallad och satt och mös vid tvn sedan :D
Snart är det påsk också! längtar mycket ^^
Emelie » 2011-04-06 | 21:04:15
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com/

Ja de va mysigt, jag har börjat upptäcka jätte många blåmärken jag med, hittills tre stycken. :o

Undra vad vi gjorde xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback