Ormfan



Jadå, Jadå hey!!! ;)

En sloiten Lilit kom hem till sitt göteborg igår! Det var en jätte trevlig vecka på gotland som jag verkligen vill tacka för! <3
Gick upp 4 på morronen igår och snälla Elsa släpade sig också upp för att kunna vinka av mig vid båten :) runt 7 på kvällen kom jag hem så det var ingen kort resa precis. Mina kläder luktar fortfarande Gotland... ;P
Idag i skolan så typ flyttade vi från typ alla våra klassrum till skolbiblioteket som har en fett läskig uppstoppad orm i ett av klassrummen i biblioteket.
(På tal om ormar så var det typ en huggorm på starnaen pågotland där jag var. Vi sulle typ städa en strand och så gick vi barfota jag och Elsa så skrek hennes mamma att det fanns en huggorm lite längrevort. Jag blev skitskraj för jag stod typ på en liten plätt ute i vattnet helt själv för att jag hade glömt något och jag skulle gå över massa stenar!uch jag bara sprang över allt och drog på mig skorna och stampade i väg med Elsa mot bile.)
det känns som att den ska börja leva igen och typ kräla runt och äta upp folk. Vi ha kämpat och konkat hela dagen. Imorgon ska vi fortsätta så jahh puhh -.-. De har ialla fall delat av biblioteket med en vägg så att adet har blivit två klassrum där i alla fall på det 7 B och A kommer få vara, jag tror att 6 an ska hålla till dr med men jag är inte säker.
Anledingen till att vi inte får vara i våra vanliga klassrum är för att det ska renoveras och byggas om så vi har nog sätt det sista av våra kära klassrum för vi kommer ha hunnit gå tu 9 an innan det är klart.

okej nu har jag babblat på så vi ses senare eller imorron elle nåt sånt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback