Tja tja

NU FÅR VI SNART VÅRAT JÄVLAFUCKINGFAN-internet (<3)


btw Elsa dom du någonsin läser detta så får du inte dissa din blogg!! blogga på kvällarna om du inte hinner något annat.. man behöver ju inte glogga varje dag.

Det har inte hänt så mycket annars.. eller jo.. jag var på NRJ in the park det var kul!! men.. (om jag har sagt detta så behöver ni repris säger vi)
Men Aida gíck i stilettklack och stod typ längst fram och gjorde vad man gör på konserter och så började hon mådåligt och det var någen idiot som slängde en skakade jävla öl på dem som stod där vi stod. Sen så började jag och aida iaf gå där ifrån och så stod en vaktjävel där där och frågade hur hon mådde och hon sa att hom mådde dåligt, han bad oss att förlja med honom och så gichk vi in bakom parken (på liseberg) och så sa han att vi hade druckit (han frågade inte han påstod detta) och jag typ wtf! när vi sa att vi inte hade druckit så sa han "bla bla jag har hört sånt förut, lovar du att följa henne hela vägen hem blabla" aida sa att hennes kompis hade hennes nycklar så vi slapp undan vaktjäveln. Sen hade han förstört min kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback