poor me!!!!

Nu är jag så där laaaat igen!!! bara sitter här läser bloggar (och spelar bubbleshooter -.-)
Jag lekte iokförsig lite spa förut tände ljus, släkte lampan och tappade upp ett varmt och skönt bubbebad:)

iaf.. jag tror något omöjligt har hänt ändå!! jag har bliit kär.. i en jävla webbutik :'( poor me!

känner freash efter mitt spa iaf har inte smink har aldelles lent hår rakade ben (sen i förrgår eller nåt men ändå -.-) det ända broblemet nu är den feta jävla finnen på hakan nu! är det inte typiskt att dem ska sätta sig på synliga jävla ställen som på hakan, mitt i pannan eller på kinden!! och det är ju alltid där dem sätter sig också!! jag blir så jävla irriterad! Jag ska sååå ha tillbax min clearasyl (eller hur fan det nu stavas) av melva när vi träffas!

Mamma och Jonas ska åka till ett hotell (hihi, klockan är 15.15) i morgon på förmiddagen och sova där en natt.. Jonas fick det i födelsedags present av sin syster, hennes man och hans föreldrar. Så Nova ska typ vara hos kusinerna då, jag tänkte typ när han fick den presnten "aha, jag då ska ni lämna mig hemma? (vilket närjag hade nänkt igenom saken skulle vara kanska bra för då skulle jag kunna ta hem någon kompis och ta över lägenheten och ha den för oss själva utnan att känna någon press på att vara tysta för att inte störa balhblahblah. ajah tillbaka till vad jag skuylle berätta, juste sista parantes grejen..) eh.. men iaf så ska dem låna mormors bil så hon kommer också vara här så jag tror vi ska gå på bio i morgon :) trevligt!! ska fråga om hon skulle kunna hjälpa mig baka små gulliga småkakor som jag också hadde tänkt ge melva på 17 årsdagen.. Tänk.. nästa år fyller hon 18 år, då ska jag ge henne något dyrare och bättre :) men hon får acceptera att jag har lite pengar detta året. Men jag känner mig lite dum för hon har typ köpt ett par converse till mig och jag typ... fjutt! på HenneS födelse dag.

Nu har jag skrivit mycket !! duktiga jag!! här jag idag också :

något seriös..

något oseriös.


Fan vad bra jag är kanske inte behöver ladda upp nåt mer idag då.. fast det kommer jag antagligen göra ändå O.o
Fanny » 2010-11-05 | 19:58:07
URL: http://fannypuhbjorn.blogg.se/

Sv: Japp den e apa bra:)

Elsa | Foto | Musik | Vardag » 2010-11-05 | 23:18:31
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

sv: Trååk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback