Be safe

tja! idag har varit än av dem där dåluga dagarna när men kliver upp är med kniven i mot halsen.. Tog ett härligt bad där jag läste lite sandor/slash/Ida (Bengtsson ;)) gick upp efetr att mamma drog i handtaget och ville in.. tog dem trsiga brallorna och en vanlig liten tanktop (eller undershirt?) och en svart kofta och sprang till läsningen! skönt att börja med en sådan lektion där man inte känner så mycket prss på sig, men tyvärr fortsatte ju dagen och det var dags för matte där jag kände mig totalt värdelös och underlägsen min lilla mattebok satt och diskuterade lite med Aida ist -.- hann med ett tal.. till råga på allt så fick jag reda på att man kunde hämta sina skråm i slutet av dagen men det sket jag i och sprang hem faktiskt pallar inte med att läsa igenom det nu, jag tror inte nödvändigtvis att jag har fått dåligt omdömme men jag pallar inte med kritik den här dagen. Trotts den dåliga dagen lektions messigt så hade mina glada stunder :)
Men iaf nu känner jag för att deppa innan jag ska sticker till mitt rum och läser nonstop.. tog långtid på mig att gå hem och hämta min engelska stensil för att jag vill andas lite.. Nä men allt funkar inte för lilla Lilit just precis nu.. piss matte, tycker joibbigt mycket om någon och känner mig som en idiot rent anmällt när det gäller mitt lilla vardags liv (iaf skola) men dett går ju alla igenom någon gång per månad? och det är bara att bita ihop och komma igen som mamma sa förut. Allt går inte under bara för att man har haft en dålig dag.

En pic på mig (eller halva mig)

be safe
Emelie » 2010-11-19 | 23:26:42
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

När ska vi träffas i morgon? ^-^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback