watch all hillywood show episodes

Japp jag har tittat på all episoder nu och jag hoppas det kommer fler snart! dem ska ju göra parodi på Eclipse och det längtar jag efter :)
Kom hem från Elsa igår innan jag kom hem var vi på Liseberg! Jag fick utnyttjat mitt guldpass och det varju bra. det var jätte kul och jag var riktigt nöjd när jag kom hem. Dock fick jag inte med mig min väska så Els akom med den idag, hon stannadee en stund så vi gick ner till sagobjörnen och titta på serietidningar en stund och gick till Bengans där jag tittade efter soundtracken till Twilight och dem filmerna. Sedan Gick vi ut med Nova som hoppade så mycket i vattenpölarna att hon tappade byxorna x)
Vi kommer inte flytta ihelgen :( utan det har blivit uppskjutet till augusti istället så bajs på det...
Ikväll blir det TV kväll med ost, kex och moden i midsommer med mamma och Jonas iaf så det har varit en slapp dag:)
Ha en trevlig fortsatt dag// Lilit
Elsa » 2010-07-14 | 11:13:50
URL: http://rosaryggmassage.blogg.se/

Du måste blogga oftare!!! <3

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback