Kenye West är bra..

Sorry att jag inte har skrivit så mycket på sistonne men.. mitt liv har väl varit ganska ointressant ;) tror jag.. Vi hade Engelska prov i fredags och jag hade fakiskt pluggat så det gick la hyfsat.. Jag & Aida slösade en hel matte lektion på att snacka med Olof S, Nils och Leo, det var lite dumt men sånt får man faktiskt göra ibland. Den här helgen har jag varit hemma hos min kära stora syster<33 Hon kom till min skola sista timmen i fredags och var med på so lektionen. Sedan åkte vi till stan där vi gick till weelday för att hennes storsysters kompis hade utställning! och det fanns en bild på Caroline! (Melvas storasyster) det var lite äftigt, sen kom iaf Felicia Mevas kompis dit och vi gick runt lite i stan. Felica köpte ett par nya skor och Melva var skit snäll och köpte en klänning åt mig! Den var jtte fin och jag blev såå glad! Felica bjöd på mc  d mat (inte bästa stället men men) det var väldigt snällt.. Felica va jätte snäll ^^ Jag kände mig bara lite liten i sällskapet! sen sov jag iaf hos Melva och umgicks med snällisarna. Melva små Kusiner var också där! och dem är så söta! Nästa dag åkte vi till norsesund där Maj-britt bor (Melva, lina, Moa och kusinernas mormor) det var mysigt att vara där, jag och Lina byggde en koja x) det var också mysigt! Senare på kvällen åkte jag; Lina och Melva hem utan småttingarna och hade huset för oss själva (imte för att vi utnyttjade det särskilt mkt) Men nu är jag iaf hemma och här är mina nya kläder!

Skinnjacka som jag fick av melva


Klänning från H&M


Jag idag!


Utställning på Weekday:

Caroline!! :)



Ni får alla bilder någon annan dag! hede tänkt baka någonting! hej då och ha det bra!


Jag tänker inte tvinga er att titta på hela! men jag älska den verkligen :(
Elsa | Foto | Musik | Vardag » 2010-12-05 | 20:41:21
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

DU MÅSTE BLOGGA OFTARE! :) <3

Emelie » 2010-12-05 | 21:03:45
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Fin klänning lilla Lilit! :DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback