länge sedan

det var länge sen jag bloggade nu! sorry<3
Vi hr ju flyttat nu äntligen! och vi ska byta bredband så vi har inget internet för tillfället :( men det skulle kommit i förrgår så det kommer nog när som hälst nu.. Ha iallafall släpat mig iväg till biblan i ösregnet får din skull elsa! jag tycker fatiskt jag förtjänar ett "ett tack Lilit<3 du är jätte snäll" ^^

men nu ska snart titta om jag kan hitta någon bra bok till mig själv (har lånat till lillasyster "kom till lukas och "är du feg alfons åberg, så jag hoppas hon uppskattar det^^) Håller föresten på med en bok som heter "shooLen" handlar om några ungdomar i förorten och den rekomenderas starkt.
  men ha det bra så ska jag se om vi har fått internet i morn//Lilit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback