höstkänsla

Just nu har jag den här mysiga höstkänslan som man har när det regnar, blåser, är mörkt ut och man sitter inne med raggsockar och myskläder och känner sig lite lätt höst sjuk med en kopp te och är omringad av en massa stearinljus.
Vi ska titta på lite film senare ikväll och jag och mamma ska pyssla lite :) Jag är sjukt trött efter att ha sovit hos Emelie en natt (vilket jag har kommitpå att jag ofta är efter att ha sovit hos Emelie) och vi har haft det myyys. tittat klart på glee season 1 och nu ska vi börja med tvåå! Jag hade jätte bra lördags kväll/natt hos emelie :)
Ja, men nu så har jag suttit här och tagit luffar bilder på mig själv (Nova ville också vara med och fota och hon visar glatt upp sin blöja :)) och jag har kommit fram tilll att jag måste klippa mig.
Nu tycker jag att jag har varit skrivgladare än på länge så hejdå! Hoppas ni har haft en toppen hälg!
Emelie » 2011-10-09 | 20:09:51
URL: http://emeliiieboren.devote.se

hehehe, vi kanske får ställa alarm på elva nästa gång? xD

hahhaha, pilsstrip var ju bäst xP

tanjjjan » 2011-10-12 | 13:38:09
URL: http://www.ourlife2.bloggplatsen.se

Naaw fiina duu <3

Vad säger du om abduciom i helgen? :D

Kraaam <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback