Bigpack!!



Var på Liseberg med mamma, Jonas, Nova och mormor igår :D Vi vann stjärvinnst ^^
Jag blev så glad!! För jag vinner aldrig någonting annars ^^

Det var en jätte rolig dag igår! VAknade hos Tanja efter en liten filmkväll, runt 9 tiden åkte jag hem och med ganska kort varsel så bar det sedan av till liseberg. I år har jag inte guldpass efetrsom att jag inte har råd. Lägger mina sommarsparningar på way out west i år! Dit ska jag med Leo furst och främst, vi ska så tåhström. Sen efter det så hoppas jag på att Melva kan följa med mig lite grann.

Idag så åkte mormor till Atén med sin vänner så vi får låna hennes bil tills hon är tillbaka. Så vi körde med bilen till delsjön och badade, grillade och solade :D

Nu har inte jag något mer att säga så sov gott och hoppas ni har haft en trevlig dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback