kråmar mig framför kamran




Sitter här hemma nu! Har vinkat av Emelie vid tåget tillsammans med Leo ;) Sedan drog vi till solrosen och stod utanför och fångade vattendroppar... :P Jaa, men i morgon ska Nova på kalas hos sin kompis Knut :) Jag och mamma ska passa på och dra till stan.
Hoppas på att Elsa kan komma hit någon dag innan hon åker också ^^

Asså, jag orkar inte lägga upp bilder på mig själv längre! Jag vet inte emn det känns så löjligt där man sitter och kråmar sig framför kamran ;P även när man får (paus för att gå och måla Jonas naglar ;P) bra bilder så känns det dumt att lägga ut dem. Men det händer ju ibland!
Emelie » 2011-07-11 | 17:40:33
URL: http://www.emeliiieboren.devote.se

måla jonas naglar?!?!?

wtf?? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback