Novell Lilit ..

hej!! Nu har jag klaratav ännu en vecka i skolan och det går ju som en dans ;) vi hade simprov igår och det var faktiskt kul! och kill-fritt. Några av tjejerna hade sagt att vi ville ha uppdelat bara för att dem hade kännt sig uttittade av killarna..? Ärligt talat så bryr jag mig inte så mkt men man kunde faktiskt släppa loss lite mer utan killarna så det hade ju sina fördelar faktiskt :) direkt när vi hade kommit tilbaka till skolan så hade vi No prov -.- och det hoppas jag att det gick bra.
Aa.. men jag vet inte vad jag ska skriva mer.. asså jag kännar för att börja skriva igen och sånt såå.. är ni sugna på att läsa? ska jag lägga upp på bloggen ibland?
(jag behover hjälp!! jag kan inte lägga in youtube videos längre!!??)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback