Efter som att jag har tråkigt och inte har några bättre ursäkter

Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string?  Naj
2. Vem var den senaste du pussade? Nova :P
3. Vad har du för bhstorlek ? 70 b
4. Trivs du med det? Ja, oftast ;P
5. Hur många killars telefonummer har du inlagt i din mobil? Jag vet inte, et är Emelies Nummer !
6. Vad ska du göra imorgon? -  Gå på kräftskiva :D
7. Vad gjorde du inatt?  sov
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - Min lilla ritual där tandborstning, munskölj, ta bort smink och ansikts tvätt ingår.
10. Kan du prata med dina föräldrar om allt? - Jag tror faktiskt det.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? -Ja.. det tror jag.
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Jag skulle ha dött...
13. Choklad eller glass? - Choklad :D eller magnum
14. Push-up eller T-shirtbh? - Jag vet inte... vad är in T-shirtBH?
15. String eller hipsters? - Hipsters är ju bekvämast.
16. klackskor eller sneakers? - Sneakers
17. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans
Tio fakta
1. Hemstad- Göteborg
2. Håfärg? - Brun
3. Längd - 160 nånting
4. Frisyr - Halvkort... mittbena smått uppklippt... rätt vanlig
5. Ögonfärg - Bruna!
6. Skostorlek - 37
7. Humör - Det är chill (Y'
9. Civilstatus - Singel
10. Vänster eller högerhänt - höger
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja?
2. Tror du på kärlek? - Ja :) <3
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Njae kanske
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej det kan jag inte påstå
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag vet faktiskt inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nä
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja, många gånger.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja "/
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Den beundraren håller sig i så fall väldigt hemlig.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, jag vet inte
Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - peas & Love !
2. cider eller öl? - cider
3. Dag eller natt? - ehh
4. One night stand eller förhållande? - hmm..
5. Tv eller internet? - Internet!! dagens generation
6. Pepsi eller cola? - Pepsi
7. Fest eller romantisk hemmakväll ? - Jag vet inte..
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvit tror jag
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? -  Myspace
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivigt upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Jo tanken har ju slått än "/
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Det har alla
4. Har du hoppat bungy jump? - nej men ärligttalat så skulle jag vilja ;D
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - definera "Olycka"
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej, dte tror jg faktiskt inte jag har
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nja dte vet jag inte
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, :)
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Aa, eller jag vet inte
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja, det har jag.Men den är rätt härlig ibland
1. Saknar du någon just nu? - Min pappa :(
2. Är du glad? - Ja :) trots allt
3. Är du fundersam? - Jo
4. Är du uttråkad? - Nej
5. Är du tysk? - ehh nej
6. Är du dansk? - noep
7. Är du italienare? - näe
8. Är du fransk? - inte nes det
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - det har de aldrig varit
10. Hur många syskon har du? - 4
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.05
2. Namn? - Lilit
3. Vart bor du? - Majorna
4. Hur många barn vill du ha? - 1 kanske 2... jag vet inte
5. Vill du gifta dig? - det vet jag inte om jag orkar tänka på än
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - Jau
8. Favoritglass? - hmm. ben & Jerry? magnum?
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Nej inte ett ända paket
10. Humör? - jag vet inte
Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon annan
4. Tror du på spöken? - kanske det :D
Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? - det skulle faktiskt vara soft att få bli lite längre ja.
2. Skulle du vilja väga mer? - Nje
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Det tror jag inte
Kan
1. Kan du röra på öronen? - ne
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jA
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja, för det mesta :*)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - det vet jag faktiskt inte,
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja
Emelie » 2011-08-26 | 22:58:18
URL: http://emeliiieboren.devote.se

hhehhe, listor är alltid roliga att göra men sjukt jobbiga att läsa xD

om man inte är besatt. xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback