Bikini tider


Nu sitter jag på ballkongen med spotify, bok och SOLO :)

Asså jag blir seriöst kär i årets mode ^^detta kommer bli en riktig bikini sommar!! även om jag inte använder alla så kommer dem få pryda min garderob !! Jag ska fan i mig rulla ut mig från den här filten och dra till stan tror jag :D

Skulle ha åkt till Leo i bergsjön där hon sitter barnvakt för en liten kille men killen mor ville tydligen inte att jag skulle komma :/ men, men! Jag tänker allt voldgästa någon gång framöver..

Imorgon tror jag Melva kommer 'v' vi ska ha en mysdag och jag tänker få henne att hjälpa mig med packningen till gotland ;) Solen har gett sign på min hjärna så jag känner mig hippi för tillfälligt men nu ska jag dra ut på utflykt till stan :D

HA det bra!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback