halloween och höstlov :)

Hej, nu va det ett tag sedan!

Vi har haft rätt mycket prov nu och det har gått sådär faktiskt -.- men matten gick ju bra så (Y) på det.. Annars har det faktiskt varit bra nu :) Elsa är här i gbg så ska spändera lite tid med henne nu ibörjan av lovet innan hon åker tilbax.
I morgon (på fredag) så fyller lilla Joel 2 år så vi ska gå till dit och äta och fira 2 års dag för honom :) Sedan på lördag så äre halloween och då ska vi faktiskt ha fest i våran lilla lägenhet.. Jonas fyller ju 40 år så vi ska fira det tsm med inflyttning och halloween då..
Var med Emelie i Sätila förra hälgen och det var faktiskt riktigt kul :D Vi blev nerbrottade -.-.. tittade på en riktigt bra film, och fick strömmavbrott (Emelie blev riktigt förkrossad eftersom hon var mitt inne i ett gossip girl avsnitt xd)

Igår så tittaed jag och Aida på en skräckis Nightmare on elm street den var la bra fast vi ble besvikna på slutet. Men rekomenderas ändå starkt.. vill tipsa er om den jag och emelie så med men kommer inte ihåg titeln... typiskt lilit.

ja men nu är iaf hela hemmet fullt med pumpor, ute äre fullt med löv, över allt är det skit kallt så jag ska ta ochh borsta tänderna och försöka att inte frysa asset av mig på vägen till täcket!

ha de bra så länge och ha halloween ni inte ska glömma så sk jag med föröka med det!//Lilit♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback