förkyldning

Och så har vinter snyvan dragit igång..
Jag har varit med Emelie i Sätila denhär helgen och vi ska vara här tills imorgonbitti när vi anländer till skolan. Det har varit en soft helg med storbilds tv, Disney chasnnel xd, mjuk bekväm soffa, pulka åkning och bakning. Men man blir trött av att ha suttit inne några timmar nu med en massa tända ljus över allt.. Ärligt talat längtar jag hem till våran lagom svala, mysiga tvåa inne i majorna där allt ligger nära och inget blir bättre när man hör mammas besvina röst när jag säger att jag ska stanna tills i morgon.. men jag pallar faktiskt inte ta bussen för dem här jävla hundra korten fattar jag ingenting av..
Ajah.. imorron anländer jag tillbaka till höghusen :)
btw tittade vi på 8 mile (8 miles?) i skolan för att datasalen var knök bokad.. men ni vet Eminems film? den är så bra!! Asså egentligen äre vl inte en högklassad film men jag diggar den asigt mycket!! Ta en titt vettja!
Anonym » 2010-11-28 | 21:43:39

sv: Många frågor ^^



1. Skorna finns på Nelly.se

2. Vet inte vad jag vill ha x) sj?

3. Nepp inte än, men snart xD

Elsa | Foto | Musik | Vardag » 2010-12-05 | 18:43:46
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

sv: Vad tycker du om dom första luckorna då? :)



Taaaack! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback