paranormal activity 2

Jag, mamma och Jonas ska se Paranormal activity 2 ikväll. Ettan var väldigt bra enligt mig så jag har höga förväntningar på 2:an.. och jag hoppas verkligen att jag kommr in där.. Men det tror jag.



well, well.. Igår var jag med Aida och Olof i stan och köpte lite julklappar och det var faktiskt rätt kul. Fick julklapp av olof so  var två par örhängen som Aida egentligen ville ha så hon sa att han var fittig en långtid efter det.. Hon fick lösnaglar av honom som hon jätte gärna ville ha, men han ville inte betala dem så han gav Aida pängar så hon fick betala själv.. men han spenderade sammanlagt 210 nånting pängar på oss xd men vi spenerade typ lika mkt på honom så det är jämt..

I dag fick vi reda på att Våran Engelsa lärare skulle sluta och det var tråkigt för hon var väldigt bra :(
Aida ska sova hos Emelie i kväll så dem ska parta i frölunda nu ;) blogga om det blir för kul !! ( så jag får vara lite delaktig på andra sidan datorskärmen  ;))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback