Gott nytt år!

Nu är det sista dagen av 2010!! hoppas ni alla får en underbar nyårsafton för det ska jag ha ^^

Fanny, Elsa & co är och åker längdskidor och jag ville inte följa med för jag skulle bara bromsa dem:) (är as dålig på att åka längdskidor) men jag ska mysa lite med film tills dem kommer tbx det blir Alice i underlandet och mr. and mrs. Smith ^^ ha det så kanske jag åter kommer senare annars blire i morgon :) och då har jag nog endel bilder att showa med..



så snygg som jag är..

asså vad är knepet för att få fast ett par lösögonfransar så att dem sitter snyggt!!
Emelie » 2010-12-31 | 21:16:50
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Ja Lilit, det undrar jag också xD

Jag och mamma har kämpat med mina svart/röda från chock i över fem månader xD

Det går verkligen inte bra :p

Det brukar sluta med att tårarna rinner ur mina ögon för att mamma har lim på fingrarna -.-'

Vi är ett sååå bra team alltså(eller inte) !

Gott nytt år Gumman <3

Elsa | Foto | Musik | Vardag » 2011-01-01 | 16:46:33
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

sv: WANT WANT ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback