Swebus toalett är o fräsch

Igår så kom jag hem från Elsa. Det far typ en 12-14 timmars lång resa. tro det eller ej men så förjävligt tycker jag inte det är med långa resor det kan i själva verket vara jävligt skönt (förutom swebus toalett som gör att man luktar piss i två månader efter man varit inne där och att man nästan frös ihjäl) att resa-länge, desto tråkigare att jag inte kommer få se älsk päsk Elsa på ett bra tag nu. Nej, för nu väntar det sista på vårterminen. Men jag ska göra det bästa av tiden innan sommarlovet och inte gnälla för mycket xD.
Men då börjar väl skolan i morgon då och ska få träffa alla igen. (utom Emelie som kommer hem på i morgon kväll och kommer till skolan på tisdag istället.)
Och jag måste ju tacka Elsa för min snygga header <<3 skit snällt att du kunde fixa den åt mig. Men hur var det man la in fim klipp (Youtube) nu igen xD jag har prövat men det jag klarade det inte.
men tack för mig<3 sk lägga in lite bilder här i veckan så ni får se mig lite xd
puss<3 // Lilit♥
Elsa » 2010-04-12 | 15:27:14
URL: http://rosaryggmassage.blogg.se/

Yeees!

I'm the freakfan and have always been<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback