Elsa-pelsa_PrInSaSsA

Elsa...
Du är såh underbar! Jag prata med dig om nästan allt! du Förstår inte hur mycket du betyder. Du är rolig och snäll, jag vet inte vart jag ska ta vägen med allt jag vill säga. Du och jag var nästan alltid med varann både iskolan, efter skolan, hälger och lov, va hade alltid lika kul, jag kom ihåg när du sa att jag var din bästa vän... hur mycket det betydde för mig och hur glad jag var rästen av dagen. vi var med varann så mycket vi kunde från 2:an till 5:an. Sen flyttade du till Gotland, jag vissta väl att du skulle flytta men jag hade inte tänkt på det så mycket förs än du värkligen skulle lämna mig.
   Jag grät när du flyttade. Redan när jag började i Martina skolan så hade du skgt att du kanske skulle flytta men jag hoppades och trodde att det inte skulle bli så..
   Nu så är det både skönt och sorgligt, för jag kan säga allt utan att du riktigt har med det att göra, men du kan ändå få mig på bättre humör när jag är nere, hoppas vi träffas snart!!<3

Älskar dig<33

Tusen pussar och kramar Lilit<3

Min prinsessaMin Elsa<33
Elsa » 2009-09-02 | 20:48:47
URL: http://rosaryggmassage.blogg.se/

Naww älskar dig med<3



Hihi bilden är tagen på Max på Gotland ^^

Fanny » 2010-01-09 | 11:25:23
URL: http://pruttlutt.blogg.se/

Jag älskar dig oxo Elsa!! Dig oxo Lilit!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback